Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Παραίτηση Τσαμπά από την Επιτροπή Αγώνα


Την παραίτηση του από μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Λιβαδειάς κατά του Καλλικράτη, ανακοίνωσε με γραπτή δήλωση του ο επιχειρηματίας κ. Παναγιώτης Τσαμπάς (φωτογραφία). Αφήνει αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας της Επιτροπής και επιρρίπτει ευθύνες και στις παρατάξεις της μειοψηφίας για άστοχους χειρισμούς στην υπόθεση του χωροταξικού σε σχέση με τη Λιβαδειά.
Διαβάστε τη δήλωση του κ. Τσαμπά:
Αγαπητοί Κύριοι
Με την ιδιότητα του μέλους στην επιτροπή αγώνα έχω να σας πω τα ακόλουθα:
Στην συνεδρίαση της επιτροπής της 20/05/2010 ΟΥΔΕΠΟΤΕ κλήθηκα!! … και το σημαντικότερο ΟΥΔΕΠΟΤΕ ενημερώθηκα έστω και εκ των υστέρων για τις αποφάσεις που εκεί πάρθηκαν , πριν αυτές υλοποιηθούν, ώστε να εκφέρω, ως όφειλα τις απόψεις μου αλλά και τις πιθανές αντιρρήσεις μου.
Επειδή αυτή μου η απουσία αποσιωπήθηκε.
Επειδή αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη μόνον των πραγμάτων που λέω και υπογράφω
Με την επισήμανση ότι αν η Δημοτική αρχή, είχε αστοχίες όσον αφορά το χειρισμό του χωροταξικού, σε σχέση με την επαρχία Λιβαδειάς, τις είχε στο σύνολο της (και η δημοτική πλειοψηφία αλλά και οι δημοτικές μειοψηφίες).
Για λόγους λοιπόν δεοντολογίας αλλά και ουσίας σας υποβάλλω την Παραίτηση μου από την ανωτέρω επιτροπή αγώνα.

ΠΑΝ. ΤΣΑΜΠΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: